Ve skladu s materiálem se snažíme vypořádat s povodní, která nás postihla během víkendu. Podpořit nás můžete nákupem ponožek. Ty jsou v pořádku a připraveny k odeslání.

Reklamace

Máte právo vrátit produkty, které jste zakoupili na Northman.cz do 21 dnů od jejich obdržení. Všechny položky musí být nepoužité s neporušenými etiketami a balením.

Pokud vracíte jakýkoliv produkt, musíte zaplatit poplatky za dopravu. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, zpracujeme váš požadavek na vrácení peněz. Vezměte prosím na vědomí, že vám neproplatíme původní poplatky za doručení. Jakákoliv vrácení peněz, která provedeme, se zpracují zpět pomocí původní platební metody, se kterou jste uzavřeli svou objednávku.

Pokud byste chtěli vyměnit produkt za jinou barvu či velikost, prosíme vraťte nechtěné zboží a zadejte novou objednávku.

Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na email info@northman.cz

Formulář pro uplatnění reklamace


Před odesláním se prosím ujistěte, že nejde o chybu specifikovanou níže

Za chybu zboží nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která:

  • vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání či nedostatečného nebo nevhodného ošetřování
  • vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu